TY - JOUR AU - Fernández Batanero, José María AU - Bermejo Campos, Blas PY - 2012 SN - 0212-5374 UR - http://hdl.handle.net/10366/129487 AB - The present paper puts forward the result of a study aimed at analysing teachers’ attitudes towards the use and integration of Information and Communication Technologies (ICT) in the classroom, as well as identifying the factors that favour ICT based... AB - El presente artículo recoge los resultados de un estudio cuyo objetivo ha sido determinar las actitudes del profesorado hacia el uso e integración de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) en aulas inclusivas, así como la... AB - Cet article présente les résultats d’une étude dont l’objectif était de déterminer l’attitude des enseignants envers l’utilisation et l’intégration des technologies de l’information (TIC) dans les classes inclusives, ainsi que l’identification des... LA - spa PB - Ediciones Universidad de Salamanca (España) KW - Enseñanza KW - Teaching TI - Actitudes docentes hacia las TIC en centros de buenas prácticas educativas con orientación inclusiva T2 - Teachers’ attitudes toward ICT in good practice teaching in schools with inclusive orientation ER -