Show simple item record

dc.contributor.authorJuanes Méndez, Juan Antonio es_ES
dc.contributor.authorPrats Galindo, Albertoes_ES
dc.contributor.authorGómez Borrallo, Juan Josées_ES
dc.date.accessioned2011-10-03T14:03:53Z
dc.date.available2011-10-03T14:03:53Z
dc.date.issued2010-06-15es_ES
dc.identifier.citationTeoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información, 11 (2010)es_ES
dc.identifier.issn1138-9737es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10366/100573
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherEdiciones Universidad de Salamanca (España)es_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectSocieada de la informaciónes_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.subjectInformation societyes_ES
dc.titleAVANCES EN EL DESARROLLO DE INTERFACES DE USUARIO DE PROGRAMAS DOCENTES: IMPORTANCIA DE SU DISEÑO PARA LA EFICACIA Y OPTIMIZACIÓN DEL APRENDIZAJEes_ES
dc.title.alternativeADVANCES IN THE DEVELOPMENT OF USER INTERFACES OF TEACHING PROGRAMS: THE IMPORTANCE OF DESIGN FOR THE EFFICIENCY AND OPTIMIZATION OF LEARNINGes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported