• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
  • Contactez-nous
  • Faire parvenir un commentaire
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Gredos. Repositorio documental de la Universidad de SalamancaUniversidad de Salamanca
    Consorcio BUCLE Recolector

    Parcourir

    Tout GredosCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursSujetsTitresCette collectionPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une sessionS'inscrire

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    ENLACES Y ACCESOS

    Derechos de autorPolíticasGuías de autoarchivoFAQAdhesión USAL a la Declaración de Berlín

    COMPARTIR

    Parcourir TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca) par date de publication 
    •   Accueil de Gredos
    • Archive ouvert scientifique
    • Congresos de la USAL
    • TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca)
    • Parcourir TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca) par date de publication
    •   Accueil de Gredos
    • Archive ouvert scientifique
    • Congresos de la USAL
    • TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca)
    • Parcourir TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca) par date de publication

    Parcourir TEEM 2013. Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (1º. 2013. Salamanca) par date de publication

    Trier par :

    Ordre :

    Résultats :

    Voici les éléments 1-8 de 8

    • titre
    • date de soumission
    • date de publication
    • ascendant
    • descendant
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Track on Knowledge Society Related Projects. Proceedings of the TEEM’13 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Cruz-Benito, Juan (2013-11)
        Ponencia/Comunicación
      • Tagging, Recognition, Acknowledgment of Informal Learning experiences (TRAILER) 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Conde González, Miguel Ángel; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; Alier Forment, Marc; Galanis, Nikolas; López, Jordi; Griffiths, David; Johnson, Mark; Marques, María A.; Viegas, Clara; Alves, Gustavo R.; Waszkiewicz, Elwira; Mykowska, Aleksandra; Minovic, Miroslav; Milovanovic, Milos (2013-11)
        Artículo
      • Intercultural Education through Religious Studies (IERS): COMENIUS Multilateral project 

        Raveri, Massimo; Crivellari, Cinzia; Lapis, Giovanni; Bombardieri, Maria; Nardini, Giulia; Nuti, Beatrice; Consonni, Anna; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; Rodríguez Conde, María JoséAutoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Jensen, Tim; Hvithamar, Annika; Istoft, Britt; Saint-Martin, Isabelle; Mesnard, Eric; Falaize, Benoît; Van den Kerchove, Anna; Gaudin, Philippe; Vandoolaeghe, Ludovic; Heron, Natalie; Popp, Susanne; Schumann, Jutta; Simmet, Oliver; Mauro, Anna; Luatti, Lorenzo; Carboni, Elisa; Alacqua, Stefano; Cozzi, Micaela (2013-11)
        Artículo
      • Intercultural Mentoring tools to support migrant integration at school (INTO) 

        Carboni, Elisa; Paoletti, Marco; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; Rodríguez Conde, María JoséAutoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Szczecińska, Joanna; Krawiec, Marek; Rajmer, Zuzanna; Mauro, Anna; Casamenti, Caterina; Favaro, Graziella; Luatti, Lorenzo; Alacqua, Stefano; Cozzi, Micaela; Vrasidas, Charalambos; Zembylas, Michalinos; Theodoridou, Katerina; Aravi, Christiana; Themistokleous, Sotiris; Messiou, Kiki; Azaola, Cristina; Schulz, John (2013-11)
        Artículo
      • Multicultural Interdisciplinary Handbook: tools for learning history and geography in a multicultural perspective (MIH) 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; Rodríguez Conde, María JoséAutoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Bechter, M.; Schober, Paul S.; Maier, Martin; Popp, Susanne; Simmet, Oliver; Fenske, Uta; Kuhn, Bärbel; Gasparri, Stefano; Bianchi, Silvana; Consonni, Anna; Crivellari, Cinzia; Riegler, Frank; Krimbacker, Andrea; Baldner, Jean-Marie; Mendibil, Didier; Mesnard, Eric; Szczecińska, Joanna; Hadrysiak, Sylwia (2013-11)
        Artículo
      • European history crossroads as pathways to intercultural and media education (EHISTO) 

        Popp, Susanne; Schumann, Jutta; Simmet, Oliver; Szczecińska, Joanna; Hadrysiak, Sylwia; Haydn, Terry; Lane, Kathleen; Belton, Teresa; Yarker, Patrick; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; Rodríguez Conde, María JoséAutoridad USAL; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Vinterek, Monika; Persson, Anders; Morawski, Jan; Nygren, Thomas; Friz, Susanne (2013-11)
        Artículo
      • Assessment, Training and Innovation on Basic competencies in Secondary Education: ICT, Information Literacy and Conflict Resolution (ATI-LINCO) 

        Rodríguez-Conde, María José; Martín Izard, Juan Francisco; Martínez Abad, FernandoAutoridad USAL; Hernández Marcos, Juan Pablo; Nieto Isidro, SusanaAutoridad USAL; Herrera García, María EsperanzaAutoridad USAL; Olmos Migueláñez, SusanaAutoridad USAL; Torrecilla Sánchez, Eva MaríaAutoridad USAL; González Rogado, Ana BelénAutoridad USAL; Torrijos Fincias, PatriciaAutoridad USAL (2013-11)
        Artículo
      • VALS: Virtual Alliances for Learning Society 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Álvarez Navia, IvánAutoridad USAL; García-Bermejo Giner, José RafaelAutoridad USAL; Conde González, Miguel Ángel; García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; Zangrando, ValentinaAutoridad USAL; Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; Cruz-Benito, Juan; Lee, Steve; Elferink, Raymond; Veenendaal, Edwin; Zondergeld, Sara; Griffiths, David; Sharples, Paul; Sherlock, David; De Toni, Alberto F.; Battistella, Cinzia; Tonizza, Giulia; De Zan, Giovanni; Papadopoulos, George A.; Kapitsaki, Georgia M.; Achilleos, Achilleas; Mettouris, Christos; Cheung, Saul; Guerrero, Zaira; He, Elena; Alier Forment, Marc; Mayol, Enric; Casany, María José; Wilson, Scott; Wilson, Rowan; Johnson, Mark (2013-11)
        Artículo
         
        Universidad de Salamanca
        AVISO LEGAL Y POLÍTICA DE PRIVACIDAD
        2022 © UNIVERSIDAD DE SALAMANCA
         
        Universidad de Salamanca
        AVISO LEGAL Y POLÍTICA DE PRIVACIDAD
        2022 © UNIVERSIDAD DE SALAMANCA