Compartir
Título
Altavoces inteligentes y skills : ¿una herramienta para fomentar la lectura infantil?
Autor(es)
Materia
Niños
Fomento de la lectura
Programas informáticos
Altavoces
Fecha de publicación
2020-12-21
Editor
Universitat de Barcelona (España). Facultat de Biblioteconomia i Documentació
Citación
Gómez Díaz, R., García Rodríguez, A. (2020). Altavoces inteligentes y skills : ¿una herramienta para fomentar la lectura infantil? BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació, 45. DOI: https://dx.doi.org/10.1344/BiD2020.45.13
Resumen
[ES]Objectiu: l'article busca conèixer quines aplicacions relacionades amb la lectura per a altaveus intel·ligents estan disponibles a la botiga d'skills d'Amazon, quines són les característiques i les possibilitats com a recursos de foment lector.
Metodologia: s'estudien onze paràmetres de trenta skills amb la informació proporcionada per la botiga i l'anàlisi directa de cadascuna d'elles: categoria, tipus de contingut, actualització, ús del producte, privacitat, comentaris dels usuaris, etc.
Resultats: s'arriba a la conclusió que aquest producte emergent tindria potencialitat per fomentar la lectura, sempre que tingui uns criteris i una oferta variada i de qualitat, incorpori informació completa del producte a la botiga i actualitzi freqüentment els continguts, requisits demanats habitualment pels usuaris; però encara són poques les skills relacionades amb la lectura.
URI
ISSN
1575-5886
DOI
10.1344/BiD2020.45.13
Versión del editor
Colecciones
Ficheros en el ítem
Tamaño:
874.7Kb
Formato:
Adobe PDF