• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
  • Contattaci
  • Manda Feedback
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Gredos. Repositorio documental de la Universidad de SalamancaUniversidad de Salamanca
    Consorcio BUCLE Recolector

    Ricerca

    Tutto GredosArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoliQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    LoginRegistrazione

    Statistiche

    Ver Estadísticas de uso

    ENLACES Y ACCESOS

    Derechos de autorPolíticasGuías de autoarchivoFAQAdhesión USAL a la Declaración de Berlín

    COMPARTIR

    Sfoglia GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning per Titolo 
    •   Gredos Home
    • Repository scientifico
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Investigación en Interacción y E-learning (GRIAL)
    • GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
    • Sfoglia GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning per Titolo
    •   Gredos Home
    • Repository scientifico
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Investigación en Interacción y E-learning (GRIAL)
    • GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
    • Sfoglia GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning per Titolo

    Sfoglia GRIAL. Ponencias / Actas del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning per Titolo

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-20 di 115

    • Titolo
    • Data di immissione
    • Data di pubblicazione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • A methodology proposal for developing Adaptive cMOOC 

        Fidalgo-Blanco, Ángel; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Sein-Echaluce, María Luisa (2013)
        Ponencia/Comunicación
      • Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017) 

        Grupo de Evaluación Educativa y Orientación de la Universidad de Salamanca (2017-06)
        Ponencia/Comunicación
      • Análisis de integración de soluciones basadas en software como servicio para la implantación de ecosistemas tecnológicos corporativos 

        García-Holgado, AliciaAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2013)
        Artículo
      • Analysis of mobile devices as a support tool for professional medical education in the university school 

        Briz Ponce, Laura; Juanes Méndez, Juan AntonioAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2014)
        Artículo
      • Aprendizaje informal 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2016-06-20)
        Artículo
      • Assessment, Training and Innovation on Basic competencies in Secondary Education: ICT, Information Literacy and Conflict Resolution (ATI-LINCO) 

        Rodríguez-Conde, María José; Martín Izard, Juan Francisco; Martínez Abad, FernandoAutoridad USAL; Hernández Marcos, Juan Pablo; Nieto Isidro, SusanaAutoridad USAL; Herrera García, María EsperanzaAutoridad USAL; Olmos Migueláñez, SusanaAutoridad USAL; Torrecilla Sánchez, Eva MaríaAutoridad USAL; González Rogado, Ana BelénAutoridad USAL; Torrijos Fincias, PatriciaAutoridad USAL (2013-11)
        Artículo
      • Association rules with SIA in B-Learning Courses: A mapping review 

        Pazmiño Maji, Rubén Antonio; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Conde González, Miguel Ángel (2019-04)
        Ponencia/Comunicación
      • Capturing high-level requirements of information dashboards' components through meta-modeling 

        Vázquez Ingelmo, AndreaAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Therón Sánchez, RobertoAutoridad USAL (2019)
        Ponencia/Comunicación
      • CETSI: uma proposta para um novo paradigma de ensino superior 

        Gomes Pires, José A.; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Martins do Amaral, Luis Alfredo; Pérez Iglesias, José LuisAutoridad USAL (2005)
        Artículo
      • CLAYNET: Content Adaptation in M-learning 

        Velasco, Alberto; Carabias, Jose; Conde González, Miguel Ángel; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2007)
        Artículo
      • Conocimiento Abierto 

        Ferreras Fernández, TránsitoAutoridad USAL (2019-02-15)
        Ponencia/Comunicación
      • Continuous assessment in Software Engineering 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Conde González, Miguel Ángel; Bravo Martín, SergioAutoridad USAL (2008-10-22)
        Artículo
      • Contribution of Virtual Classrooms to the Personal Learning Environments (PLE) of the students of the Career of Informatics Applied to Education of National University of Chimborazo 

        Humanante Ramos, Patricio Ricardo; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2013)
        Ponencia/Comunicación
      • Coordination of programming-related subjects by means of an automated search engine: e-docent 

        Álvarez Navia, IvánAutoridad USAL; García-Bermejo Giner, José RafaelAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2006)
        Artículo
      • CreaSTEAM. Hacia la mejora de brechas en diversidad mediante la recopilación de proyectos, buenas prácticas y espacios STEAM 

        Fonseca Escudero, David; García-Holgado, Alicia; García-Peñalvo, Francisco J.; Jurado, Elena; Olivella, Roger; Amo-Filvà, Daniel; Maffeo, Giuseppe; Yigit, Ömer; Keskin, Yasin; Sevinç, Gulay; Quass, Kirsten; Hofmann, Christian (2021)
        Ponencia/Comunicación
      • Criterios de calidad en formación continua basada en eLearning. Una propuesta metodológica de tutoría on-line 

        Seoane Pardo, Antonio MiguelAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2006-03)
        Capítulo o parte de libro
      • De la innovación a la investigación en docencia universitaria (Scholarship of Teaching and Learning, SoTL) – Versión Póster 

        Rodríguez Conde, María JoséAutoridad USAL; Herrera García, María EsperanzaAutoridad USAL; González Rogado, Ana BelénAutoridad USAL; Nieto Isidro, SusanaAutoridad USAL; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Hernández Ramos, Juan PabloAutoridad USAL (2016-07)
        Artículo
      • Developing win-win solutions for virtual placements in informatics: The VALS case 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL; Cruz-Benito, Juan; Griffiths, David; Sharples, Paul; Wilson, Scott; Johnson, Mark; Papadopoulos, George A.; Achilleos, Achilleas; Alier Forment, Marc; Galanis, Nikolas; Conde González, Miguel Ángel; Pessot, Elena; Elferink, Raymond; Veenendaal, Edwin; Lee, Steve (2014)
        Ponencia/Comunicación
      • Differences and similarities in use and acceptance of PLEs between universities in Ecuador and Spain 

        Humanante Ramos, Patricio Ricardo; Conde González, Miguel Ángel; García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2014)
        Ponencia/Comunicación
      • Digital University 2010 White Paper 

        García-Peñalvo, Francisco J.Autoridad USAL (2009-10-16)
        Artículo
         
        Universidad de Salamanca
        AVISO LEGAL Y POLÍTICA DE PRIVACIDAD
        2022 © UNIVERSIDAD DE SALAMANCA
         
        Universidad de Salamanca
        AVISO LEGAL Y POLÍTICA DE PRIVACIDAD
        2022 © UNIVERSIDAD DE SALAMANCA