TY - JOUR AU - Iranzo García, Pilar AU - Tierno García, Juana María AU - Barrios Arós, Rosario PY - 2014 SN - 1130-3743 UR - http://hdl.handle.net/10366/131232 AB - Educational inclusion is a must for school effectiveness, which is directly related to the quality of the teaching staff and headmasters. The institutional self-assessment appears as a core process to lead struggling schools towards comprehensive... AB - La inclusión educativa se considera inherente a la eficacia escolar y ésta directamente asociada a la calidad de los docentes y de la función directiva. La autoevaluación institucional aparece como un proceso central de la dirección escolar para la... AB - L’éducation inclusive est inhérente à l’efficacité de l’école et, à son tour, celle-ci est directement liée à la qualité des enseignants et de la direction. L’autoévaluation institutionnelle apparaît comme l’un des processus centraux de la direction... LA - spa PB - Ediciones Universidad de Salamanca (EspaÑa) KW - Educación KW - Education TI - Autoevaluación institucional y dirección de centros inclusivos T2 - Institutional self-assessment and headship in inclusive schools ER -