TY - JOUR AU - Morenas Martín, Arántzazu de las PY - 2020 SN - 0212-5374 UR - http://hdl.handle.net/10366/146310 AB - The aim of this study has been to analyze the distance education modality implemented in Spain during the period of confinement by Covid-19, through the perception of students and teachers. A sample of 99 students and 31 teachers of 5th and 6th grade... AB - El objetivo de este estudio ha sido analizar la modalidad de educación a distancia implantada en España durante el periodo de confinamiento por Covid-19 a través de la percepción de alumnos y docentes. Se analiza una muestra de 99 estudiantes y 31... PB - Ediciones Universidad de Salamanca (España) KW - ICT KW - digital devices KW - distance learning KW - confinement KW - Primary Education KW - TIC KW - dispositivos digitales KW - aprendizaje a distancia KW - confinamiento KW - Educación Primaria TI - Percepciones de alumnos y docentes de 5.º y 6.º de Educación Primaria sobre la modalidad de educación a distancia implantada temporalmente en España por COVID-19 T2 - Perceptions of Students and Teachers of 5th and 6th Grade of Primary Education about the Distance Education Modality Implemented in Spain, Temporarily, because of Covid-19 ER -