español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
Contactez-nous
Faire parvenir un commentaire
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Sujets
Titres
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Sujets
Titres
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Statistiques
Statistiques d'usage de visualisation
ENLACES Y ACCESOS
Derechos de autor
Políticas
Guías de autoarchivo
FAQ
Adhesión USAL a la Declaración de Berlín
COMPARTIR
GRIAL. Artículos
Accueil de DSpace
Archive ouvert scientifique
Grupos de Investigación
GRIAL. Interacción y E-learning
GRIAL. Artículos
Accueil de DSpace
Archive ouvert scientifique
Grupos de Investigación
GRIAL. Interacción y E-learning
GRIAL. Artículos
GRIAL. Artículos
Parcourir par
Par date de publication
Auteurs
Sujets
Titres
Rechercher dans cette collection :
Aller
Soumissions récentes
Systematic literature review: Quantum machine learning and its applications
Pérez-García, David
;
Cruz-Benito, Juan
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2024-01-18
)
Artículo
KoopaML, a Machine Learning platform for medical data analysis
García-Holgado, Alicia
;
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
Alonso-Sánchez, Julia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Therón, Roberto
;
Sampedro-Gómez, Jesús
;
Sánchez-Puente, Antonio
;
Vicente-Palacios, Víctor
;
Dorado-Díaz, P. Ignacio
;
Sánchez, Pedro L.
(
2022
)
Artículo
Global Indicators for Measuring the Learning of the Active Students
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
Sein-Echaluce, María Luisa
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2022
)
Artículo
Emotional AI in Healthcare: a pilot architecture proposal to merge emotion recognition tools
Marcos, Samuel
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Vázquez Ingelmo, Andrea
(
2021
)
Artículo
Flipped classroom insights after nine-year experience applying the method
Sein-Echaluce, María Luisa
;
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
Balbín, Ana María
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Emotional Intelligence in Robotics: A Scoping Review
Marcos-Pablos, Samuel
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2022
)
Artículo
Flexible Heuristics for Supporting Recommendations Within an AI Platform Aimed at Non-expert Users
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Andrés-Fraile, Esther
;
Pérez-Sánchez, Pablo
;
Antúnez-Muiños, Pablo
;
Sánchez-Puente, Antonio
;
Vicente-Palacios, Víctor
;
Dorado-Díaz, Pedro Ignacio
;
Cruz-González, Ignacio
;
Sánchez, Pedro Luis
(
2023
)
Artículo
Flipped Learning 4.0. An extended flipped classroom model with Education 4.0 and organisational learning processes
Sein-Echaluce, María Luisa
;
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
Balbín, Ana María
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2022
)
Artículo
Fostering Decision-Making Processes in Health Ecosystems Through Visual Analytics and Machine Learning
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Alicia
(
2022
)
Artículo
Testing and Improvements of KoopaML: A Platform to Ease the Development of Machine Learning Pipelines in the Medical Domain
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Fraile-Sanchón, Rubén
;
Andrés-Fraile, Esther
;
Pérez-Sánchez, Pablo
;
Antúnez-Muiños, Pablo
;
Sánchez-Puente, Antonio
;
Vicente-Palacios, Víctor
;
Dorado-Díaz, Pedro Ignacio
;
Cruz-González, Ignacio
;
Sánchez, Pedro Luis
(
2023
)
Artículo
Are Textual Recommendations Enough? Guiding Physicians Toward the Design of Machine Learning Pipelines Through a Visual Platform
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Pérez-Sánchez, Pablo
;
Antúnez-Muiños, Pablo
;
Sánchez-Puente, Antonio
;
Vicente-Palacios, Víctor
;
Dorado-Díaz, Pedro Ignacio
;
Sánchez, Pedro Luis
(
2023
)
Artículo
Designing Learning Paths with Open Educational Resources: An Investigation in Model-Driven Engineering
Bucchiarone, Antonio
;
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
Schiavo, Gianluca
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Zschaler, Steffen
(
2023
)
Artículo
Usability Study of a Pilot Database Interface for Consulting Open Educational Resources in the Context of the ENCORE Project
Vázquez-Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Chiarello, Filippo
(
2023
)
Artículo
Main Gaps in the Training and Assessment of Teamwork Competency in the University Context
Sein-Echaluce, María Luisa
;
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2023
)
Artículo
What Do We Mean by GenAI? A Systematic Mapping of The Evolution, Trends, and Techniques Involved in Generative AI
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Vázquez-Ingelmo, Andrea
(
2023
)
Artículo
Examples of Games for Learning in Erasmus+
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2023
)
Artículo
Get the Most Out of Erasmus+ Good Practices
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2023
)
Artículo
Examples of Good Practices in Erasmus+ Projects that Integrate Gender and STEM in Higher Education
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2022
)
Artículo
Erasmus+ Educational Projects on eLearning and Related Methodologies
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Metodologías educativas de éxito: proyectos Erasmus+ relacionados con e-learning o TIC
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2022
)
Artículo
Más