TY - JOUR AU - Carbajosa Palmero, Natalia PY - 2012 SN - 0214-3402 UR - http://hdl.handle.net/10366/130736 AB - The aim of this article is to introduce a case study carried out by a multidisciplinary teaching team who has studied, at the UPCT, the mechanisms for a progressive implementation of academic English in its schools, with the final purpose of achieving... AB - El presente artículo tiene por objeto presentar el caso práctico realizado por un equipo docente multidisciplinar que, en la UPCT, ha estudiado los mecanismos para una progresiva implantación del inglés académico en sus centros, hasta alcanzar un... LA - spa PB - Ediciones Universidad de Salamanca (España) KW - equipos docentes KW - multidisciplinariedad KW - inglés de especialidad KW - bilingüismo KW - Espacio Europeo de Educación Superior KW - teaching teams KW - multidisciplinarity KW - academic English KW - bilingualism KW - European Area of higher education TI - El inglés académico en el marco del EEES: un ejemplo de los equipos docentes en la Universidad Politécnica de Cartagena (UPCT) T2 - English for academic purposes in the framework of the European Space of Higher Education: An example of teaching teams at Universidad Politécnica de Cartagena (UPCT) ER -