TY - JOUR AU - Simón Rueda, Cecilia AU - Cañadas Pérez, Margarita AU - Echeita Sarrionandia, Gerardo AU - Fernández Blázquez, María Luz PY - 2021 SN - 0210-1696 UR - http://hdl.handle.net/10366/147851 AB - The main objective of the study is to "give voice" to families who have children with Autism Spectrum Disorders to understand the impact on the teaching and learning process that confinement has generated because of COVID-19. To this end, 19 parents... AB - El estudio que se presenta tiene como objetivo principal "dar voz" a familias que tienen hijos con Trastornos del Espectro Autista para conocer el impacto que tiene en el proceso de enseñanza y aprendizaje de estos la situación de confinamiento... PB - Ediciones Universidad de Salamanca (España) KW - inclusive education KW - learners with Autism Spectrum Disorders KW - COVID-19 KW - family needs KW - earners needs KW - educación inclusiva KW - alumnado con Trastornos del Espectro Autista KW - COVID-19 KW - necesidades de las familias TI - El proceso de confinamiento por la Covid-19 del alumnado con trastornos del espectro autista escolarizado en centros ordinarios: un análisis cualitativo del impacto sobre ellos, sus necesidades futuras y las de sus familias T2 - The Process of Confinement of Learners with Autism Spectrum Disorders in Ordinary Schools due to COVID-19: A Qualitative Analysis of its Impact and Future Needs of Learners and their Families ER -