Compartir
Titre
Patrimonio Virtual del Territorio: Diseño e implementación de Recursos Educativos en Realidad Aumentada y Navegación Peatonal Móvil
Autor(es)
Sujet
Augmented reality
Computer aided instruction
Mobile computing
Navigation
Realidad aumentada
Instrucción asistida por ordenador
Dispositivos móviles
Navegación
Fecha de publicación
2015
Citación
Joo Nagata, J., García-Bermejo Giner, J., & Martínez Abad, F. (2015). Patrimonio Virtual del Territorio: Diseño e implementación de Recursos Educativos en Realidad Aumentada y Navegación Peatonal Móvil. VAEP-RITA, 3(1), 46-51.
Resumen
In this research we intend to establish the relationships between local heritage educational content of software Pedestrian Navigation Systems Mobile-Augmented Reality and learning processes through mobile devices. In this context, we will create a process of teaching and learning linked to urban heritage, determining their educational effectiveness with these tools. Methodological research focuses on two dimensions: technological design of mobile learning platform and in determining educational modes of understanding of the program. We hope to build a patrimonial thematic unit and determine the significance in mLearning-uLearning
URI
Aparece en las colecciones