Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSánchez Prieto, José Carlos 
dc.contributor.authorOlmos Migueláñez, Susana 
dc.contributor.authorGarcía-Peñalvo, Francisco J. 
dc.date.accessioned2016-02-19T12:26:28Z
dc.date.available2016-02-19T12:26:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSánchez Prieto, J. C., Olmos-Migueláñez, S., & García-Peñalvo, F. J. (2016). A TAM based tool for the assessment of the acceptance of mobile technologies among teachers. Salamanca, Spain: GRIAL Research Group. University of Salamanca. doi:10.13140/RG.2.1.4588.7762/1.es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10366/127435
dc.description.abstract[EN]This document presents an instrument based on the TAM model (Davis, 1989), adapted to assess the acceptance of mobile technologies among primary education teachers by adding construct from other theorieses_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectTAMes_ES
dc.subjectMobile deviceses_ES
dc.subjectTeacherses_ES
dc.subjectM-learninges_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.subjectEnseñanza universitariaes_ES
dc.subjectAprendizaje móviles_ES
dc.subjectToolses_ES
dc.subjectHerramientases_ES
dc.titleA TAM based tool for the assessment of the acceptance of mobile technologies among teacherses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.subject.unesco33 Ciencias tecnológicases_ES
dc.subject.unesco58 Pedagogíaes_ES
dc.identifier.doi10.13140/RG.2.1.4588.7762/1
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported