Compartir
Titel
Approximation of Statistical Implicative Analysis to Learning Analytics: A systematic review
Autor(es)
Schlagwort
Learning analytics
Statistical implicative analysis
Systematic review
Approximation
Aearning analytics definition
Learning analytics methods
Learning analytics stages
Analítica del aprendizaje
Análisis estadístico implicativo
Revisión sistemática
Aproximación
Definición de la analítica de aprendizaje
Métodos de analítica del aprendizaje
Estados de la analítica de aprendizaje
Clasificación UNESCO
33 Ciencias tecnológicas
Fecha de publicación
2016-11
Citación
Pazmiño-Maji, R. A., García-Peñalvo, F. J., & Conde-González, M. Á. (2016). Approximation of Statistical Implicative Analysis to Learning Analytics: A systematic review. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Fourth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’16) (Salamanca, Spain, November 2-4, 2016) (pp. 355-362). New York, NY, USA: ACM.
URI
DOI
10.1145/3012430.3012540
Aparece en las colecciones
- GRIAL. Artículos [441]
Dateien zu dieser Ressource
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.