Compartir
Título
Assessing the effectiveness of a technological model to improve written skills in English in higher education
Autor(es)
Palabras clave
Written skills
Adult learning
Second language
Blended learning
Hypermedia modular model
Collaborative and autonomous learning
Habilidades escritas
Aprendizaje de adultos
Segunda lengua
Aprendizaje mixto
Modelo modular hipermedia
Aprendizaje colaborativo
Aprendizaje autónomo
Clasificación UNESCO
33 Ciencias tecnológicas
5701.11 Enseñanza de lenguas
Fecha de publicación
2014-10
Citación
Pinto Llorente, A. M., Sánchez Gómez, M. C., & García-Peñalvo, F. J. (2014). Assessing the effectiveness of a technological model to improve written skills in English in higher education. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Second International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’14) (Salamanca, Spain, October 1-3, 2014) (pp. 69-74). New York, USA: ACM. doi:10.1145/2669711.2669881
URI
DOI
10.1145/2669711.2669881
Collections
- GRIAL. Artículos [441]