Compartir
Título
How wiki-based tasks, and forums favor university students' writing skills and promote collaborative autonomy
Autor(es)
Materia
Wiki-based task
Forum
English as second language
Collaborative autonomy
Tareas basadas en wiki
Foros
Inglés como segunda lengua
Autonomía de colaboración
Clasificación UNESCO
33 Ciencias tecnológicas
5701.11 Enseñanza de lenguas
Fecha de publicación
2016-11
Citación
Pinto-Llorente, A. M., Sánchez-Gómez, M. C., García-Peñalvo, F. J., & Cabezas-González, M. (2016). How wiki-based tasks, and forums favor university students' writing skills and promote collaborative autonomy. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Fourth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’16) (Salamanca, Spain, November 2-4, 2016) (pp. 903-909). New York, NY, USA: ACM. doi:10.1145/3012430.3012624
URI
DOI
10.1145/3012430.3012624
Colecciones
- GRIAL. Artículos [441]