Show simple item record

dc.contributor.advisorNavarro Prados, Ana Belén 
dc.contributor.authorRamos Luengo, Cristina
dc.date.accessioned2016-04-13T07:58:15Z
dc.date.available2016-04-13T07:58:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10366/127831
dc.descriptionTrabajo Fin de Grado-Universidad de Salamanca, 2014es_ES
dc.description.abstract[ES] En este Trabajo se presenta una propuesta práctica para la mejora de los déficits atencionales en Educación Infantil.es_ES
dc.description.abstract[EN] This paper presents a proposal is submitted practice to improve attentional deficits in Early Childhood Education.
dc.format.extent1,16 MB
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeApplication/zip
dc.languageEspañol
dc.language.isospaes_ES
dc.relation.requiresWinzip
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectNiños hiperactivoses_ES
dc.subjectEducación preescolares_ES
dc.subjectHyperactive childrenes_ES
dc.subjectPreschool educationes_ES
dc.titleTDAH : propuesta práctica para niños de Educación Infantiles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.subject.unesco5802.04 Niveles y temas de educaciónes_ES
dc.subject.unesco6102 Psicología del niño y del adolescentees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported