Compartir
Título
Internet technologies as a tool in indigenous education: the case of the Wichi People in “The Impenetrable” area in Argentina
Autor(es)
Palabras clave
Elearning
Collaborative learning
Indigenous peoples
Endangered languages
Decolonization
Aprendizaje colaborativo
Indígenas
Lenguas en peligro de extinción
Descolonización
Clasificación UNESCO
33 Ciencias tecnológicas
5701.11 Enseñanza de lenguas
Fecha de publicación
2016-11
Citación
Ovide, E., & García-Peñalvo, F. J. (2016). Internet technologies as a tool in indigenous education: the case of the Wichi People in “The Impenetrable” area in Argentina. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Fourth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’16) (Salamanca, Spain, November 2-4, 2016) (pp. 441-445). New York, NY, USA: ACM. doi: 10.1145/3012430.3012554
URI
DOI
10.1145/3012430.3012554
Collections