español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Toggle navigation
Contact Us
Send Feedback
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Gredos
This Collection
Browse
All of Gredos
Communities and Collections
By Issue Date
Authors
Subjects
Titles
This Collection
By Issue Date
Authors
Subjects
Titles
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics
ENLACES Y ACCESOS
Derechos de autor
Políticas
Guías de autoarchivo
FAQ
Adhesión USAL a la Declaración de Berlín
COMPARTIR
GRIAL. Artículos del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
Gredos Home
Scientific Repository
Grupos de Investigación
Grupo de Investigación en Interacción y E-learning (GRIAL)
GRIAL. Artículos del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
Gredos Home
Scientific Repository
Grupos de Investigación
Grupo de Investigación en Interacción y E-learning (GRIAL)
GRIAL. Artículos del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
GRIAL. Artículos del Grupo de Investigación en Interacción y E-learning
Browse by
By Issue Date
Authors
Subjects
Titles
Search within this collection:
Go
Recent Submissions
University students’ views regarding gender in STEM studies: Design and validation of an instrument
Verdugo-Castro, Sonia
;
Sánchez Gómez, María Cruz
;
García-Holgado, Alicia
(
2022-05-28
)
Artículo
Exploring factors influencing pre-service and in-service teachers´ perception of digital competencies in the Chinese region of Anhui
Yang, Li
;
Martínez Abad, Fernando
;
García-Holgado, Alicia
(
2022-06-02
)
Artículo
Clickstream for learning analytics to assess students’ behavior with Scratch
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Amo-Filvà, Daniel
;
Alier Forment, Marc
;
Fonseca Escudero, David
;
Casany, María José
(
2019
)
Artículo
Cultural values and technology adoption: a model comparison with university teachers from China and Spain
Huang, Fang
;
Teo, Timothy
;
Sánchez Prieto, José Carlos
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Olmos Migueláñez, Susana
(
2019
)
Artículo
Enabling adaptability in web forms based on user characteristics detection through A/B testing and machine learning
Cruz-Benito, Juan
;
Vázquez Ingelmo, Andrea
;
Sánchez Prieto, José Carlos
;
Therón Sánchez, Roberto
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Martín-González, Martín
(
2018
)
Artículo
Augmented reality and pedestrian navigation through its implementation in m-learning and e-learning: evaluation of an educational program in Chile
Joo Nagata, Jorge
;
Martínez Abad, Fernando
;
García-Bermejo Giner, José Rafael
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2017
)
Artículo
Evaluation of competencies for academic internship students
Tinoco-Giraldo, Harold
;
Torrecilla Sánchez, Eva María
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
ICT methodologies for teacher professional development in Erasmus+ projects related to eLearning
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Today’s children tomorrow’s changemakers: educational resources to develop entrepreneurial skills
Vázquez Ingelmo, Andrea
;
García-Holgado, Lucía
;
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Yigit, Omer
;
Melch, Silja
;
Hazar, Pervin
;
de Jager, Nynke
(
2021
)
Artículo
Gaming for Social Inclusion and Civic Participation: the INGAME project
García-Peñalvo, Francisco J.
;
García-Holgado, Lucía
;
García-Holgado, Alicia
;
Zangrando, Valentina
;
Romaniuc, Liliana
;
Kyriakidou, Maria
;
Patsarika, Maria
;
Gudoniene, Daina
;
Rak, Katarzyna
;
Fruhmann, Peter
;
Afxentiou, Afxentis
;
Bartoli, Anna
;
Karkantzou, Vasia
(
2021
)
Artículo
Towards a social and context-aware mobile recommendation system for tourism
Colomo Palacios, Ricardo
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Stantchev, Vladimir
;
Misra, Sanjay
(
2017
)
Artículo
Sostenibilidad de los proyectos educativos europeos más allá de la pandemia. Proyectos Erasmus+ relacionados con eLearning.
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
A systematic mapping about simulators and remote laboratories using hardware in the loop and robotic: developing STEM/STEAM skills in pre-university education
Mamani, Nibeth Mena
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Conde, Miguel Á.
;
Gonçalves, José
(
2021
)
Artículo
Características del alumnado pasivo: una visión multidisciplinar
Sein-Echaluce, María Luisa
;
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Revisión crítica del método de aula invertida desde una perspectiva basada en la experiencia
Fidalgo-Blanco, Ángel
;
Sein-Echaluce, María Luisa
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Balbín, Ana María
(
2021
)
Artículo
Multimedia Analysis of Spanish Female Role Models in Science, Technology, Engineering and Mathematics
García-Holgado, Alicia
;
García-Peñalvo, Francisco J.
;
Verdugo-Castro, Sonia
;
Sánchez-Gómez, María Cruz
(
2021
)
Artículo
Most used ICT methodologies for student learning in Erasmus+ projects related to eLearning
Alonso de Castro, María Goretti
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Promoting healthy lifestyle habits through learning based on active video games
Gómez del Río, Nazaret
;
González González, Carina S.
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Improving Institutional Repositories through User-Centered Design: Indicators from a Focus Group
González Pérez, Laura Icela
;
Ramírez Montoya, María Soledad
;
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
Redefiniendo las modalidades docentes a raíz de la crisis por la Covid-19 / Redefining teaching modalities in the wake of the Covid-19 crisis
García-Peñalvo, Francisco J.
(
2021
)
Artículo
View more