Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTouriñán López, José Manueles_ES
dc.date.accessioned2010-02-08T10:39:09Z
dc.date.available2010-02-08T10:39:09Z
dc.date.issued1991-11-12es_ES
dc.identifier.citationTeoría de la Educación. Revista Interuniversitaria, 3 (1991)es_ES
dc.identifier.issn1130-3743es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10366/71692
dc.description.abstractThis article carrys out the axe of discussion about the development of education as a subject of knowledge. In fact, the content focusses three basic questions: a) The distintion between cultural matters and education as a subject of knowledge. (Knowing disciplines and knowing education). b) Arguments about educational knowledge such as specialized one. c) Teaching centres for Educational Specialists.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherEdiciones Universidad de Salamanca (España)es_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.titleConocimiento de la educación y función pedagògica: el sentido de la competencia profesionales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported