Compartir
Título
The use of online quizzes for continuous assessment and self-assessment of second-language learners
Autor(es)
Palabras clave
Continuous assessment
Self-assessment
Online quizzes
English as L2
Autonomous learning
Evaluación continua
Autoevaluación
Cuestionarios en Internet
Inglés como L2
Clasificación UNESCO
33 Ciencias tecnológicas
58 Pedagogía
Fecha de publicación
2016-11
Citación
Pinto-Llorente, A. M., Sánchez-Gómez, M. C., García-Peñalvo, F. J., & Casillas Martín, S. (2016). The use of online quizzes for continuous assessment and self-assessment of second-language learners. In F. J. García-Peñalvo (Ed.), Proceedings of the Fourth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM’16) (Salamanca, Spain, November 2-4, 2016) (pp. 819-824). New York, NY, USA: ACM. doi:10.1145/3012430.3012612
URI
DOI
10.1145/3012430.3012612
Collections